Uspešno smo završili novi regionalni projekat za OTP Osiguranje u Srbiji gde je implementiran INsurance2 Front Office za prodaju proizvoda osiguranja u poslovnicama Vojvođanske banke.
Ova implementacija je uvod i priprema za predstojeću integraciju OTP banke i Vojvođanske banke u maju 2021. godine. Integracijom će nastati druga komercijalna banka po veličini u Srbiji, a broj poslovnica koje koriste ovo rešenje povećaće se sa sadašnjih 90 na 210.
Primena rešenja INsurance2 Front Office omogućiće lakšu i integrisanu prodaju polisa životnog osiguranja u poslovnicama ove banke u najkraćem roku zahvaljujući izuzetno visokom stepenu automatizacije povlačenja potrebnih podataka iz sistema. Ovo rešenje omogućiće klijentima da brzo i jednostavno ugovore usluge osiguranja tokom obavljanja drugih poslova u banci, čime uvodi osiguranje kao uslugu komplementarnu bankarskim uslugama.
„Uvođenjem ovog rešenja u poslovne procese OTP osiguranje nastavlja s digitalizacijom usluga kao nužnim preduslovom za unapređenje korisničkog iskustva i zadovoljstva klijenata. Sledi nam izazovan period integracije u kojem nas očekuju pripreme za značajno povećanje broja poslovnica. To za nas predstavlja i veliki uspeh, ali i odgovornost da našim korisnicima osiguramo brz i efikasan pristup uslugama, što ćemo i postići sa ovim rešenjem“, rekao je Ivan Jovanović, predsednik Izvršnog odbora OTP Osiguranja.
„Ovaj projekat je nastavak duge i izuzetno kvalitetne saradnje koju IN2 i OTP Osiguranje u Srbiji imaju još od 2014. godine, i na najbolji način oslikava naše znanje i iskustvo kako na razvoju prodajnih aplikacija usmerenih na olakšavanje usluge klijentu, tako i na implementaciji složenih proizvoda osiguranja. Na njemu je radilo desetak naših stručnjaka koji su svojim angažmanom dokazali da je IN2 pouzdan partner i u vanrednim okolnostima kakve su ove u kojima se zbog pandemije nalazimo“, rekao je Vedran Krevatin, izvršni direktor Sektora osiguranja IN2 grupe.