Kompanija IN2 Beograd je, u skladu sa internim pravilima krajnjih vlasnika iz Kanade, sprovela ispitivanje zadovoljstva svojih klijenata. Cilj ankete bio je da se proveri zadovoljstvo klijenata kvalitetom rada, komunikacijom, stručnošću i iskustvom koje imamo, kao i da se dobiju informacije o tome koji segment bi se mogao dodatno unaprediti i na koji način. Kako nam je važno da čujemo šta klijenti misle o nama, anketa je koncipirana tako da klijenti ocenjuju IN2 Beograd, ali i navedu pohvale, kritike, smernice i/ili ideje za dodatno unapređenje kvaliteta našeg rada.
Anketom su obuhvaćeni svi klijenti kompanije IN2 Beograd kako bi se dobila reprezentativna slika zadovoljstva uslugom koju pružamo.
Rezultati su pokazali da je pouzdanost jedna od glavnih karakteristika naših zaposlenih – više od 90 odsto ispitanika reklo je da se može pouzdati da će im naši zaposleni pomoći u slučaju hitne potrebe.
Kad je reč o brzini odziva, 81,8% ispitanika je reklo da je prosečna brzina odgovora na zahteve klijenata (Response Time) manja od nekoliko sati, a 72,3% ispitanika kaže da nam je prosečno vreme rešavanja svih zahteva (Resolution Time) ispod nekoliko dana.
Brzina, pedantnost i jednostavnost su reči koje, po mišljenju naših klijenata, najbolje opisuju komunikaciju sa IN2 timom.
Čak 10 od 11 naših klijenata čvrsto stoji iza toga da bi nas preporučilo drugima.
Neke od rezultata ove ankete možete pogledati u nastavku.